Filipijnen - International Health Studies

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Anouk

Reacties

Reacties

Kitty roosenboom

Wat een belevenis. Heel veel plezier bij de voorbereiding. De 2 maanden zijn zo voorbij.gr. Herman en kitty

Mardi

Tjonge Anouk!!! Veel plezier en pas goed op jezelf! ?

Marina Terlien

Wens je een heerlijk verblijf en straks weer een ervaring rijker.
Nartuurlijk ga ik je volgen.
Geniet van deze trip.

Jan & Gonny Smit

Wensen je alle goeds lieve Haai Tum Tum en een prachtige ervaring die je je hele leven "rijker " maakt !!
Geniet ervan het past bij je !!Liefs Buuf en Buufie

Anouk Brands

Bedankt voor alle lieve reacties!❤ Ik hoop dat ik echt een geweldige tijd daar ga hebben. En natuurlijk houd ik jullie op de hoogte;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!